خبرگزاری دانشجو | وزارت ارشاد بگوید چرا از چاپ دوم کتاب نقدی علمی بر سند2030 جلوگیری کرده است؟!/ برخی گمان نمی‌کردند این کتاب با استقبال روبرو شود


 

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدام اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلوگیری از چاپ دوم کتاب «نقدی علمی بر سند ۲۰۳۰» اظهار داشت: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامی بی اساس و بی منطق است و بنده این موضوع را تا ارائه مجوز چاپ دوم کتاب پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که وزارت ارشاد به چه دلیل از چاپ دوم این کتاب جلوگیری کرده است، افزود: این کتاب مستند بوده و به همین دلیل مجوز چاپ در مرحله اول پیدا کرده است اگر مسئولان می گویند کتاب اشکال دارد چرا در چاپ اول آن نظارت نکرده و اجازه دادند این کتاب به چاپ برسد و اگر هم اشکالی ندارد در چاپ‌های بعدی نباید از آن  جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه این گونه اقدامات زمینه التهاب‌ها و بی اعتمادی را در جامعه فراهم می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر عده‌ای اصرار دارند که سند ۲۰۳۰ اجرایی شود که این امر خلاف قانون و اسناد بالادستی است و باید به مردم اطلاع رسانی شود که دشمن برای اجرای این اسناد استعماری از چه مسیر‌هایی وارد می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: باید مشخص شود که وزارت ارشاد به چه دلیل از چاپ دوم کتاب «نقدی علمی بر سند ۲۰۳۰» جلوگیری کرده است.

پژمان فر در پایان خاطرنشان کرد: برخی گمان نمی‌کردند که تا این اندازه نسبت به چاپ این کتاب استقبال شود، اما اینکه چاپ اول به سرعت تمام شد و نوبت به چاپ‌های بعدی کتاب رسید نشانگر میزان استقبال مردم است.

 

لینک خبر در خبرگزاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *